Nadzoruje, kontroluje i planuje prace związane z zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie/ organizacji; tworzy i realizuje politykę personalną; nadzoruje przestrzeganie i prawidłowe stosowanie przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; odpowiada za przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac; odpowiada za planowanie i nadzorowanie procesów rekrutacji i szkoleń.
Zadania zawodowe:
prowadzenie i nadzorowanie działań z zakresu opracowania strategii i polityki personalnej przedsiębiorstwa/ organizacji, w tym zarządzanie i pełnienie nadzoru nad wewnętrznymi regulaminami i procesami z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL); kierowanie administracją personalną, w tym pełnienie nadzoru nad pracą podległego personelu działu zarządzania zasobami ludzkimi; nadzorowanie realizacji procesów rekrutacji i selekcji pracowników, w tym planowanie rekrutacji, nadzorowanie wyboru kanałów dotarcia do kandydatów i przyjmowanie do prac wybranych kandydatów; planowanie i przeprowadzanie adaptacji społeczno-zawodowej nowozatrudnionych pracowników; tworzenie i wdrażanie efektywnych systemów motywacyjnych, w tym opracowywanie i dostosowywanie działań motywacyjnych do poszczególnych grup pracowników; tworzenie systemu wynagrodzeń w przedsiębiorstwie/ organizacji, nadzorowanie przygotowania i realizacji budżetu płac oraz monitorowanie zmian wynagrodzeń w przedsiębiorstwie i na rynku; nadzorowanie tworzenia planów szkoleń i planów rozwoju zawodowego pracowników w oparciu o potrzeby zgłaszane przez kierowników liniowych, ofertę rynkową szkoleń oraz strategię przedsiębiorstwa/ organizacji; realizowanie zadań wynikających z systemów oceny pracowników, w tym: projektowanie systemu ocen, organizowanie i przeprowadzanie ocen cyklicznych i nadzwyczajnych, formułowanie wniosków z przeprowadzonych ocen itp.; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej kosztów pracowniczych; współpracowanie z pozostałymi członkami wyższej kadry kierowniczej w zakresie realizacji polityki personalnej, w tym w zakresie planowania rekrutacji lub zwolnień, planowania i realizacji budżetu płac itp.; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy; doskonalenie własnych kompetencji; zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów prawa pracy, bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
współtworzenie wewnętrznej polityki informacyjnej w ramach działań public relations i marketingu personalnego;
tworzenie proefektywnościowej kultury organizacyjnej;
budowanie wizerunku przedsiębiorstwa / organizacji na zewnątrz;
branie udziału w konferencjach i spotkaniach branżowych i specjalistycznych.
Wybrany zawód nie ma powiązań w naszej bazie wniosków CEIDG-1.
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.