Odpowiada za rozwój pojedynczych produktów / usług lub portfela produktów / usług; współpracuje w tym zakresie z kluczowymi dostawcami i klientami; tworzy lub współtworzy strategię marketingową i sprzedażową; odpowiada za planowanie i wykonanie budżetu w zakresie zarządzanego portfela produktów lub usług.
Zadania zawodowe:
współpraca z producentami, dystrybutorami, dostawcami zaangażowanymi w łańcuch dostaw związany z danym produktem lub usługą; ocenianie i rozwijanie nowych możliwości marketingowych dla produktu, usługi, marki lub całej firmy; budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów, opracowywanie strategii marketingowej lub inwestycyjnej związanej z danym produktem, usługą lub marką; monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, usługi lub marki; organizowanie i bieżące zarządzanie podległym działem rozwoju biznesu, w tym: zatrudnianie, zwalnianie, określanie zakresów obowiązków, motywowanie i ocenianie jego pracowników, planowanie budżetu i kontrolowanie procesów decyzyjnych; współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z działem produkcji, marketingu i sprzedaży; współpraca z pozostałymi członkami wyższej kadry kierowniczej w zakresie wdrażania projektów rozwojowych; wspieranie i wdrażanie inicjatyw e-commerce i nadzorowanie wdrażania strategii typu CRM (client relationship management - zarządzanie relacjami z klientem); bezpośrednie zarządzanie projektami z zakresu rozwoju biznesu oraz motywowanie członków zespołu projektowego; branie udziału lub prowadzenie konferencji branżowych, reprezentowanie firmy na targach itp.; zapewnianie szkolenia i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników; doskonalenie własnych kompetencji; przygotowywanie raportów dla zarządu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej wdrożeń i rozwoju nowych technologii, produktów, usług i rozwiązań organizacyjnych; zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
tworzenie kultury organizacyjnej nastawionej na podnoszenie efektywności finansowej i organizacyjnej
Sekcja ta obejmuje: - działalność profesjonalną, naukową i techniczną wymagającą...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.