Kontroluje i nadzoruje prace działu do spraw technicznych; opracowuje procedury wewnętrzne optymalizujące procesy produkcyjne w zakresie efektywności i wydajności produkcji oraz kontroluje ich skuteczność; nadzoruje i koordynuje całokształt procesów związanych z techniczną stroną działalności firmy, w tym w zakresie: obsługi floty samochodowej, specjalistycznego sprzętu produkcyjnego, oprogramowania i komputerów oraz różnorodnych narzędzi; koordynuje przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu obsługi sprzętu i technologii wykorzystywanych w firmie.
Zadania zawodowe:
opracowywanie strategii w zakresie rozwoju technicznego firmy; kompleksowe zarządzanie działami technicznym (obejmującymi działania związane z: utrzymaniem ruchu, infrastrukturą, mediami, projektami inwestycyjnymi, badaniami i rozwojem itp.) w celu zapewnienia ciągłości, wydajności i optymalizacji procesów produkcyjnych; przygotowanie i realizowanie budżetu podległych działów technicznych; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją i infrastrukturą techniczną oraz zarządzanie parkiem maszynowym; planowanie i pełnienie nadzoru nad bieżącymi naprawami, przeglądami i konserwacją maszyn i urządzeń oraz sprawowanie nadzoru nad przeglądami i remontami budynków oraz instalacji; współpracowanie z działem produkcji w zakresie doskonalenia procesów i poprawy wydajności; rozwijanie, optymalizowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu, w szczególności wdrażanie rozwiązań opartych na dobrych praktykach, włączając eliminację zagrożeń z obszaru bhp, ochrony środowiska, eliminację i ograniczenie kosztów utrzymania ruchu oraz optymalizację pracy pracowników działu produkcji; organizowanie zakupów i dostawy mediów do przedsiębiorstwa; nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi wspierającymi działy techniczne; ustanawianie i osiąganie wysokich standardów pracy oraz ich udoskonalanie, w tym zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa pracy; opracowywanie procedur kryzysowych w celu zapobiegania przerwom w pracy działu produkcji; przygotowywanie raportów dla zarządu firmy, kadry kierowniczej, jednostek zewnętrznych itd.; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej wyposażenia technicznego; kierowanie pracą podległego personelu, w tym: motywowanie, szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników działów technicznych; doskonalenie własnych kompetencji; zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy;
branie udziału w konferencjach i spotkaniach branżowych.
Przez działalność wytwórczą rozumie się fizyczne lub chemiczne przetwarzanie sur...
Sekcja ta obejmuje: - działalność profesjonalną, naukową i techniczną wymagającą...
Sekcja ta obejmuje: - działalność profesjonalną, naukową i techniczną wymagającą...
Sekcja ta obejmuje: - działalność profesjonalną, naukową i techniczną wymagającą...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.