Zarządza i koordynuje pracę w przedsiębiorstwie świadczącym usługi z zakresu marketingu i sprzedaży; opracowuje i wdraża strategię i plany krótko-, średnio- i długoterminowe przedsiębiorstwa; odpowiada za realizację celów strategicznych; zarządza podległym zespołem.
Zadania zawodowe:
tworzenie i pełnienie nadzoru nad realizacją krótko-i długoterminowych planów strategicznych przedsiębiorstwa świadczącego usługi z zakresu marketingu i sprzedaży; prowadzenie działań promocyjnych oferty firmy i pozyskiwanie klientów na świadczone usługi z zakresu marketingu i sprzedaży; tworzenie i pełnienie nadzoru nad realizacją projektów dla klientów w obszarze marketingu (na przykład: opracowanie kampanii marketingowej, przygotowanie działań promocyjnych, opracowanie znaków towarowych, przeprowadzenie badań marketingowych itp.) i sprzedaży (na przykład: pozyskiwanie klientów, optymalizowanie procesów sprzedażowych, opracowanie procedur reklamacyjnych itp.); nadzorowanie tworzenia planów operacyjnych firmy i przekładanie ich na zadania realizowane przez poszczególnych pracowników lub działy przedsiębiorstwa; nadzorowanie realizacji kluczowych projektów przedsiębiorstwa, w tym: nadzorowanie i kontrolowanie stanu realizacji projektu, kontrolowanie kosztów poniesionych na realizację projektu, nadzorowanie wykorzystania zasobów firmy itp.; kontrolowanie wyników finansowych firmy pod względem: kosztów stałych działalności, realizacji planu rocznego, kosztów usług zewnętrznych, określenia centrów kosztów i centrów przychodów, mająca na celu optymalizację i zarządzanie zasobami i kosztami firmy; reprezentowanie przedsiębiorstwa w kontaktach z klientami, dostawcami oraz inwestorami; nawiązywanie współpracy z kooperantami i współwykonawcami w zakresie realizacji projektów marketingowych i sprzedażowych, takimi jak: agencje reklamowe, agencje public relations, organizatorzy imprez i eventów itp.; rekrutowanie pracowników do firmy zgodnie z założeniami dotyczącymi rozwoju firmy oraz wymaganiami kompetencyjnymi; zarządzanie pracą podległego zespołu, w tym motywowanie pracowników i kontrolowanie efektów ich pracy; dbanie o rozwój zawodowy pracowników zgodny ze strategią rozwoju firmy; pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem zasad ergonomii i przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
uczestniczenie w targach i konferencjach branżowych;
budowanie wizerunku firmy na zewnątrz;
doskonalenie kompetencji i wiedzy w zakresie marketingu i sprzedaży.
Przez działalność wytwórczą rozumie się fizyczne lub chemiczne przetwarzanie sur...
Sekcja ta obejmuje: - zapewnienie krótkotrwałego pobytu, włącznie z wyżywieniem ...
Sekcja ta obejmuje: - działalność profesjonalną, naukową i techniczną wymagającą...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.