Kieruje działalnością przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego; opracowuje i wdraża strategię i plany krótko-, średnio- i długoterminowe przedsiębiorstwa; odpowiada za realizację celów strategicznych; zarządza podległymi pracownikami przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego.
Zadania zawodowe:
planowanie, opracowywanie i nadzorowanie realizacji strategii przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego; opracowanie budżetu przedsiębiorstwa oraz nadzorowanie jego realizacji, w tym kontrolowanie wydatków przedsiębiorstwa zgodnie z założonym budżetem; planowanie, koordynowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej bezpośrednio ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych, teletransmisyjnych, transmisji radiowych, teleinformatycznych i łączności; ustanawianie procedur operacyjnych i administracyjnych obowiązujących w przedsiębiorstwie, zarządzanie nimi oraz kontrolowanie ich przestrzegania przez pracowników przedsiębiorstwa; nadzorowanie przetwarzania danych w telekomunikacji i zapewnianie ochrony tajemnicy telekomunikacyjnej; realizowanie zadań i obowiązków na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa; nadzorowanie i koordynowanie realizacji usług telekomunikacyjnych realizowanych dla poszczególnych klientów; nadzorowanie przestrzegania procedur bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych klientów oraz wykorzystywanych w przedsiębiorstwie; planowanie i nadzorowanie prac konserwacyjnych wyposażenia technicznego przedsiębiorstwa; nadzorowanie wprowadzania usprawnień w zakresie wykorzystywanego przez firmę wyposażenia teleinformatycznego i oprogramowania; nadzorowanie procesów zatrudniania i adaptacji zawodowej nowych pracowników; koordynowanie pracy analityków sieciowych i systemowych, programistów, telemonterów i innych pracowników do spraw systemów i urządzeń telekomunikacyjnych; motywowanie pracowników, kontrolowanie i ocenianie efektów ich pracy; zapewnianie pracownikom przedsiębiorstwa szkoleń zawodowych i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników w przedsiębiorstwie telekomunikacyjnym; reprezentowanie przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego wobec instytucji zewnętrznych; przygotowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności i prezentacji z działalności przedsiębiorstwa na potrzeby zarządu i zewnętrznych odbiorców; przekazywanie Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej wymaganych ustawowo informacji; przestrzeganie zasad etyki zawodowej, bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej w cyberprzestrzeni i zabezpieczania wrażliwych danych przedsiębiorstwa, zapewnienie podległemu personelowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
uczestniczenie w targach, prezentacjach i konferencjach branżowych poświęconych rozwojowi branży telekomunikacyjnej.
Sekcja ta obejmuje produkcję i rozpowszechnianie informacji i dóbr kultury, prze...
Sekcja ta obejmuje produkcję i rozpowszechnianie informacji i dóbr kultury, prze...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.