Zarządza i koordynuje pracą agencji filmowej / telewizyjnej; kreuje, wdraża i kontroluje realizację planów krótko-, średnio- i długoterminowych; tworzy strategię agencji; odpowiada za kontakty i pozyskiwanie klientów; zarządza pracownikami agencji.
Zadania zawodowe:
opracowywanie strategicznych i operacyjnych planów działania dla agencji filmowej / telewizyjnej w krótkiej i długiej perspektywie oraz nadzorowanie ich realizacji; tworzenie i nadzorowanie realizacji biznesplanów dotyczących poszczególnych produkcji filmowych / telewizyjnych; określanie i przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom agencji filmowej / telewizyjnej, nadzorowanie ich realizacji oraz kontrolowanie efektów; podejmowanie decyzji o ostatecznej formie i treści programu telewizyjnego, dzieła filmowego, spodu reklamowe itp.; zapewnianie formalnych i finansowych warunków dla realizacji produkcji filmowej, telewizyjnej itp. na każdym etapie realizacji danego przedsięwzięcia; przygotowywanie kosztorysów planu filmowego / telewizyjnego; kontraktowanie i podpisywanie umów związanych z zatrudnieniem aktorów, prezenterów, wynajęciem studia, budową scenografii itp.; wywieranie wpływu na walory artystyczne i opiniotwórcze danego przedsięwzięcia filmowego / telewizyjnego; wykonywanie zadań związanych z bezpośrednim zarządzaniem planem filmowym lub telewizyjnym, studiem lub plenerem, w szczególności koordynowanie i nadzorowanie pracy wszystkich osób zatrudnionych na planie oraz kontrolowanie zgodność realizacji z harmonogramem i scenariuszem; prowadzenie negocjacji zakresie finansowania produkowanych programów lub filmów; uczestniczenie w opracowaniu ofert z zakresu przygotowania i produkcji filmów, seriali, reklam, klipów i programów telewizyjnych dla klientów; pozyskiwanie klientów i utrzymywanie z nimi kontaktów; nadzorowanie pracy podległego personelu, w szczególności scenarzystów, realizatorów dźwięku, kamerzystów itp.; rekrutowanie pracowników zgodnie z założeniami dotyczącymi rozwoju agencji oraz wymaganiami kompetencyjnymi; motywowanie pracowników, kontrolowanie i ocenianie efektów ich pracy oraz zapewnianie szkoleń i nadzorowanie rozwoju zawodowego podległych pracowników; zarządzanie zasobami i kosztami agencji; reprezentowanie agencji w kontaktach zewnętrznych; rozwijanie własnych kompetencji oraz aktualizacja wiedzy z zakresu prowadzonej działalności; budowanie pozytywnego wizerunku agencji filmowej / telewizyjnej; przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zapewnienie podległemu personelowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
uczestniczenie w wydarzeniach branżowych, takich jak: targi, festiwale filmowe i konkursy produkcji filmowych i telewizyjnych;
wybieranie przedsięwzięć filmowych i telewizyjnych do koprodukcji.
Sekcja ta obejmuje: - sprzedaż hurtową i detaliczną (tj. sprzedaż niewymagającą ...
Sekcja ta obejmuje produkcję i rozpowszechnianie informacji i dóbr kultury, prze...
Sekcja ta obejmuje wiele rodzajów działalności wspomagających działalność gospod...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.