Odpowiada za całokształt działalności parku rozrywki / cyrku, w szczególności w zakresie organizacji występów i promocji oraz spraw administracyjno-technicznych; planuje i opracowuje strategię rozwoju parku rozrywki / cyrku; nadzoruje i odpowiada za realizację celów artystycznych i budżetowych oraz koordynuje pracę i współdziałanie wszystkich pracowników obiektu.
Zadania zawodowe:
zarządzanie całością spraw organizacyjnych i administracyjnych parku rozrywki lub cyrku; zarządzanie majątkiem parku rozrywki lub cyrku; zarządzanie działalnością programową i finansowo-gospodarczą parku rozrywki lub cyrku; kontrolowanie wyników finansowych parku rozrywki lub cyrku pod względem: kosztów stałych działalności, realizacji planu rocznego, kosztów usług zewnętrznych, określania centrów kosztów i centrów przychodów, mające na celu wyznaczanie i wdrażanie rozwiązań pozwalających na zwiększanie wyniku finansowego z zakresu zarządzania zasobami i kosztami parku rozrywki lub cyrku; rekrutowanie pracowników do parku rozrywki lub cyrku zgodnie z założeniami dotyczącymi rozwoju parku rozrywki lub cyrku oraz wymaganiami kompetencyjnymi; zarządzanie pracą podległego zespołu, w tym motywowanie pracowników i kontrolowanie efektów ich pracy; zapewnianie warunków do rozwoju zawodowego pracowników zgodnie ze strategią rozwoju parku rozrywki lub cyrku; ustalanie regulaminu porządkowego parku rozrywki oraz opracowywanie procedur bezpieczeństwa w wypadku awarii lub uszkodzenia wyposażenia technicznego parku rozrywki, w razie wystąpienia zagrożenia powiadamianie odpowiednich służb; nadzorowanie kreowania programu artystycznego cyrku, zatwierdzanie planów występów na dany sezon oraz zatwierdzanie scenariuszy spektakli cyrkowych; negocjowanie i zawieranie umów z pracownikami parku rozrywki i z artystami cyrkowymi; zapewnianie warunków do opieki nad zwierzętami cyrkowymi zgodnie z przepisami obowiązującymi tym zakresie; realizowanie planów finansowych parku rozrywki lub cyrku; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeglądu sprzętów i wyposażenia wykorzystywanego w parku rozrywki lub cyrku, w tym sprawdzanie atestów, dopuszczeni do użytkowania itp.; zapewnianie bezpieczeństwa osobom korzystającym z parku rozrywki lub widzom w cyrku; zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki zawodowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
uczestniczenie w pokazach, spotkaniach, targach i konferencjach branżowych;
budowanie pozytywnego wizerunku parku rozrywki / cyrku.
Sekcja ta obejmuje wiele rodzajów działalności wspomagających działalność gospod...
Sekcja ta obejmuje: - działalność ustawodawczą i wykonawczą prowadzoną przez cen...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.