Kieruje pracą teatru w zakresie udzielonych pełnomocnictw i upoważnień zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; planuje i rozdziela zadania pracowników administracyjno-technicznych teatru; realizuje program artystyczny teatru; nadzoruje i utrzymuje kontakty z podwykonawcami, dostawcami usług itp.
Zadania zawodowe:
określanie misji i strategii teatru oraz zapewnianie realizacji celów statutowych; planowanie i organizowanie pracy teatru oraz zarządzanie majątkiem teatru w celu zapewnienia warunków dla należytego funkcjonowania teatru pod względem prawnym, ekonomicznym i finansowym; nadzorowanie procesu tworzenia artystycznego wizerunku teatru, w tym: uzgadnianie programu artystycznego z zespołem aktorskim i kierownikiem do spraw artystycznych, zatwierdzanie programu artystycznego teatru na najbliższy sezon oraz w dłuższej perspektywie, kształtowanie repertuaru spektakli i zapewnianie wysokiego poziomu realizacji programu artystycznego teatru; organizowanie wymiany dorobku artystycznego z innymi teatrami w kraju i zagranicą; wydawanie zarządzeń regulujących działanie jednostek organizacyjnych teatru i samodzielnych stanowisk, dokonywanie podziału zadań pomiędzy podległe komórki organizacyjne i poszczególnych pracowników z uwzględnieniem ich kwalifikacji i zakresu obowiązków oraz udzielanie pracownikom odpowiednich informacji oraz wytycznych; organizowanie i prowadzenie promocji działalności artystycznej teatru; nadzorowanie sporządzania planów finansowych teatru i sprawozdań z wykonania budżetu oraz sprawowanie kontroli organizacyjnej i funkcjonalnej w zakresie działania teatru; bieżące zapoznawanie się z przepisami i aktami prawnymi dotyczącymi działalności teatru oraz przekazywanie tej wiedzy pracownikom; sprawowanie kontroli nad powierzonym mieniem w zakresie jego użytkowania i właściwego zabezpieczenia; reprezentowanie teatru w kontaktach zewnętrznych oraz w zakresie współpracy z podwykonawcami, dostawcami usług itp.; prowadzenie polityki personalnej teatru, w tym: ustalanie planów pracy, urlopów i nagradzania oraz zapewnianie szkoleń i nadzorowanie rozwoju zawodowego pracowników teatru; zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki zawodowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
uczestniczenie w premierach, przeglądach teatralnych, spotkaniach i konferencjach branżowych;
budowanie pozytywnego wizerunku teatru na zewnątrz.
Sekcja ta obejmuje produkcję i rozpowszechnianie informacji i dóbr kultury, prze...
Sekcja ta obejmuje wiele rodzajów działalności wspomagających działalność gospod...
Sekcja ta obejmuje: - działalność ustawodawczą i wykonawczą prowadzoną przez cen...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.