Kieruje pracą filharmonii, opery, operetki, orkiestry w zakresie udzielonych pełnomocnictw i upoważnień zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; podejmuje decyzje w sprawach artystycznych, finansowych, pracowniczych; realizuje program artystyczny filharmonii, opery, operetki, orkiestry; nadzoruje i utrzymuje kontakty z podwykonawcami, dostawcami usług itp.; reprezentuje instytucję na zewnątrz.
Zadania zawodowe:
określanie misji i strategii działalności filharmonii, opery, operetki, orkiestry oraz zapewnianie realizacji celów statutowych (w sferze organizacyjnej i merytorycznej), w tym: wydawanie zarządzeń, regulaminów oraz innych aktów wewnętrznych podległej instytucji; planowanie i zatwierdzanie planów finansowych, zaopatrzenia materiałowo-technicznego oraz merytoryczna kontrola ich wykonywania; planowanie i organizowanie pracy filharmonii, opery, operetki, orkiestry oraz zarządzanie majątkiem instytucji w celu zapewnienia warunków dla należytego jej funkcjonowania pod względem prawnym, finansowym i merytorycznym; nadzorowanie procesu tworzenia artystycznego wizerunku instytucji, w tym: uzgadnianie i zatwierdzanie programu artystycznego i repertuarowego, na najbliższy sezon, i w dłuższej perspektywie oraz dbanie o wysoki poziom jego realizacji; współpracowanie z placówkami kulturalnymi, placówkami oświatowymi oraz organizacjami pozarządowymi, krajowymi i zagranicznymi w zakresie współrealizacji zadań repertuarowych i edukacyjnych, w tym: organizacja krajowych i zagranicznych tournée artystycznych, zawieranie umów związanych z występami poza instytucją itp.; prowadzenie polityki personalnej instytucji, w tym: ustalanie planów pracy i zatrudnienia, zapewnianie szkoleń i nadzorowanie rozwoju zawodowego pracowników oraz wykonywanie innych zadań określonych w Kodeksie pracy i innych przepisach; zapewnianie funkcjonowania skutecznej kontroli zarządczej dla realizacji celów i zadań instytucji, w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy; współpracowanie z organami samorządu terytorialnego i przedstawianie zarządowi samorządu oraz właściwym instytucjom planów rzeczowych i finansowych (w tym sprawozdań z realizacji działalności merytorycznej), sprawozdań i wniosków inwestycyjnych; reprezentowanie instytucji w kontaktach zewnętrznych, w tym: z mecenasami i sponsorami w zakresie pozyskiwania środków finansowych służących realizacji projektów artystycznych, innymi instytucjami artystycznymi w zakresie realizacji dzielności statutowej oraz z podwykonawcami i dostawcami usług itp.; organizowanie i podejmowanie działań promocyjnych działalności artystycznej kierowanej instytucji, w tym: budowaniem dobrych relacji z mass mediami, udzielanie wywiadów itp.; zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki zawodowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
uczestniczenie w premierach, festiwalach, przeglądach oraz spotkaniach i konferencjach branżowych;
budowanie pozytywnego wizerunku instytucji na zewnątrz.
Sekcja ta obejmuje produkcję i rozpowszechnianie informacji i dóbr kultury, prze...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.