Zarządza i koordynuje pracą biura podróży; zajmuje się obsługą klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie krajowego i zagranicznego ruchu turystycznego i biznesowego; odpowiada za sprzedaż wczasów, wycieczek itp.; odpowiada za realizację celów sprzedażowych biura podróży; zarządza pracownikami biura podróży.
Zadania zawodowe:
tworzenie strategii cenowej dla klientów na podstawie analizy kosztów własnych biura podróży oraz sytuacji rynkowej; przygotowywanie ofert i wycen dla klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie imprez turystycznych, wycieczek fakultatywnych itp.; pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych oraz utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, współpracującymi z biurem przy organizacji imprez turystycznych; nawiązywanie współpracy z rezydentami, przewodnikami, innymi biurami podróży, firmami organizującymi wyjazdy turystyczne, przewoźnikami, hotelami, pensjonatami itp.; organizowanie i koordynowanie obsługi klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie krajowego i zagranicznego ruchu turystycznego i biznesowego; sprawowanie nadzoru nad realizowaniem celów sprzedażowych biura podróży; rozpatrywanie reklamacji klientów biura podróży; prowadzenie działań w zakresie reklamy i promocji oferty biura podróży; koordynowanie działań w zakresie obsługi administracyjnej biura podróży realizowanych przez pracowników biura i podmioty zewnętrzne; zatrudnianie pracowników, przydzielanie im stanowisk pracy oraz niezbędnego wyposażenia technicznego i biurowego, przydzielanie zadań i sprawowanie bieżącego nadzoru nad przestrzeganiem regulaminu pracy oraz kontrolowanie i ocenianie efektów ich pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy do rozliczeń oraz kontrolowanie czasu pracy pracowników, w tym nadgodzin, zwolnień lekarskich i urlopów; zapewnianie pracownikom szkoleń i warunków do rozwoju zawodowego; zawieranie umów ubezpieczeniowych wymaganych przepisami; reprezentowanie biura podróży w kontaktach zewnętrznych; przygotowywanie raportów, sprawozdań i prezentacji z działalności biura podróży na potrzeby zarządu i zewnętrznych odbiorców; przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy służbowej, przepisów dotyczących organizowania wyjazdów turystycznych, zapewnienie podległemu personelowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
przeprowadzanie szkoleń pracowników;
dbanie o dobry wizerunek biura podróży;
uczestniczenie w targach i konferencjach turystycznych.
Sekcja ta obejmuje: - działalność organizacji członkowskich, - naprawę komputeró...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.