Planuje, koordynuje i kontroluje działania z zakresu zarządzania centrum konferencyjnym; opracowuje strategię rozwoju i plany finansowe centrum konferencyjnego oraz nadzoruje ich realizację; koordynuje i sprawuje ogólny nadzór nad organizowanymi w centrum konferencjami, targami i imprezami masowymi; zarządza pracownikami obsługi technicznej centrum; odpowiada za kontakty i pozyskiwanie nowych klientów.
Zadania zawodowe:
planowanie, nadzorowanie i koordynowanie bieżącej działalności centrum konferencyjnego, głównie w zakresie spraw finansowych, organizacyjnych i administracyjnych; opracowywanie strategii rozwoju centrum konferencyjnego; przygotowywanie budżetu centrum konferencyjnego, zwłaszcza w zakresie ofert cenowych dla organizatorów targów, imprez branżowych, konferencji itp.; określanie struktury organizacyjnej centrum konferencyjnego zakresów czynności dla kierowników bezpośrednio podległych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy; ustanawianie procedur zarządzania centrum konferencyjnym, przede wszystkim w obszarze współpracy z najemcami i zewnętrznymi dostawcami oraz obsługi obiektu; sprawowanie ogólnego nadzoru nad organizowanymi w centrum konferencjami, targami, imprezami masowymi itp.; nadzorowanie przygotowywania ofert handlowych i prowadzenie analizy efektywności prowadzonych działań; planowanie przyszłych projektów na podstawie analizy rynku i potrzeb klientów; podejmowanie inicjatyw i prowadzenie działań zmierzających do optymalizacji kosztów utrzymania obiektu; nadzorowanie pracy zewnętrznych serwisów, obejmujących utrzymanie techniczne obiektu, ochronę oraz sprzątanie i wywóz odpadów; prowadzenie negocjacji z kontrahentami i klientami; zatrudnianie i zwalnianie oraz organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników obsługi centrum konferencyjnego; zapewnianie warunków do rozwoju zawodowego pracowników obsługi zgodnie z strategią rozwoju centrum konferencyjnego; nadzorowanie przestrzegania przez pracowników centrum konferencyjnego dyscypliny pracy oraz przepisów o ochronie informacji niejawnych i o ochronie danych osobowych; dokonanie oceny okresowej pracowników centrum konferencyjnego; reprezentowanie centrum konferencyjnego w kontaktach zewnętrznych; przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji dotyczących działalności centrum konferencyjnego na potrzeby zarządu oraz na potrzeby zewnętrzne; zapewnienie podległym pracownikom bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki zawodowej, tajemnicy handlowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
budowanie pozytywnego wizerunku centrum konferencyjnego;
udział w konferencjach i spotkaniach branżowych.
Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.