143904 - Kierownik centrum konferencyjnego

Planuje, koordynuje i kontroluje działania z zakresu zarządzania centrum konferencyjnym; opracowuje strategię rozwoju i plany finansowe centrum konferencyjnego oraz nadzoruje ich realizację; koordynuje i sprawuje ogólny nadzór nad organizowanymi w centrum konferencjami, targami i imprezami masowymi; zarządza pracownikami obsługi technicznej centrum; odpowiada za kontakty i pozyskiwanie nowych klientów.


Zadania zawodowe:

planowanie, nadzorowanie i koordynowanie bieżącej działalności centrum konferencyjnego, głównie w zakresie spraw finansowych, organizacyjnych i administracyjnych; opracowywanie strategii rozwoju centrum konferencyjnego; przygotowywanie budżetu centrum konferencyjnego, zwłaszcza w zakresie ofert cenowych dla organizatorów targów, imprez branżowych, konferencji itp.; określanie struktury organizacyjnej centrum konferencyjnego zakresów czynności dla kierowników bezpośrednio podległych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy; ustanawianie procedur zarządzania centrum konferencyjnym, przede wszystkim w obszarze współpracy z najemcami i zewnętrznymi dostawcami oraz obsługi obiektu; sprawowanie ogólnego nadzoru nad organizowanymi w centrum konferencjami, targami, imprezami masowymi itp.; nadzorowanie przygotowywania ofert handlowych i prowadzenie analizy efektywności prowadzonych działań; planowanie przyszłych projektów na podstawie analizy rynku i potrzeb klientów; podejmowanie inicjatyw i prowadzenie działań zmierzających do optymalizacji kosztów utrzymania obiektu; nadzorowanie pracy zewnętrznych serwisów, obejmujących utrzymanie techniczne obiektu, ochronę oraz sprzątanie i wywóz odpadów; prowadzenie negocjacji z kontrahentami i klientami; zatrudnianie i zwalnianie oraz organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników obsługi centrum konferencyjnego; zapewnianie warunków do rozwoju zawodowego pracowników obsługi zgodnie z strategią rozwoju centrum konferencyjnego; nadzorowanie przestrzegania przez pracowników centrum konferencyjnego dyscypliny pracy oraz przepisów o ochronie informacji niejawnych i o ochronie danych osobowych; dokonanie oceny okresowej pracowników centrum konferencyjnego; reprezentowanie centrum konferencyjnego w kontaktach zewnętrznych; przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji dotyczących działalności centrum konferencyjnego na potrzeby zarządu oraz na potrzeby zewnętrzne; zapewnienie podległym pracownikom bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki zawodowej, tajemnicy handlowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.


Dodatkowe zadania zawodowe:

budowanie pozytywnego wizerunku centrum konferencyjnego;
udział w konferencjach i spotkaniach branżowych.


Zawody powiązane z tym zawodem ZUS:
  • Konferansjer - Konferansjer to kluczowa postać w świecie wydarzeń artystycznych, pełniąca rolę łącznika między artystami a publicznością. Jego zadaniem jest nie tylko wprowadzenie widzów w tematykę i atmosferę występu, ale także stworzenie odpowiedniego klimatu, który pozwoli na pełne zaangażowanie się w prezentowane dzieło. Konferansjerzy często posiadają umiejętności aktorskie, które pozwalają im na dynamiczne i charyzmatyczne prowadzenie wydarzeń, a także na improwizację w przypadku nieprzewidzianych sytuacji. W trakcie swojego wystąpienia, konferansjerzy mogą dzielić się ciekawostkami na temat artystów, opowiadać o kontekście występu, a także angażować publiczność w interakcje, co sprawia, że każde wydarzenie staje się unikalne i niezapomniane. Ich rola jest nieoceniona, ponieważ to właśnie oni nadają ton całemu wydarzeniu, wpływając na jego odbiór i atmosferę.

Jakie PKD dla zawodu kierownik centrum konferencyjnego?

Najczęściej wybierane kody PKD przez przedsiębiorców

PKD 90.02.Z - Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych

Sekcja ta obejmuje szeroki zakres działalności kulturalnych, rozrywkowych i rekr...

Sekcja R, Dział: 90, Grupa: 90.0, Klasa: 90.02

Załóż firmę bezpłatnie z pomocą ekspertów

  • Oferujemy bezpłatne wsparcie w całym procesie rejestracji firmy do CEIDG, US, ZUS i VAT.
  • Skorzystaj z darmowej pomocy, którą oferujemy w ramach Ogólnopolskiego Programu Wspierania Przedsiębiorczości.

Załóż firmę z ekspertem

Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.

Baner reklamowy z odniesieniem do rejestracji firmy.

Internetowe biuro rachunkowe + liczne integracje ułatwiające prowadzenie biznesu

  • Ponad 20 lat doświadczenia w księgowaniu
  • Księguj łatwo i bez wychodzenia z domu
  • Oszczędzaj wybierając jedno kompleksowe narzędzie

Poznaj nasze rozwiązania →