Analizuje i ocenia zachowania ekonomiczne i rynkowe różnych grup społecznych wykorzystując wiedzę psychologiczną; określa wpływ reklamy na postawy konsumentów i sposoby budowania marki; kreuje wizerunek firmy; doradza pracodawcom jak podejmować ryzykowne i trudne decyzje; przygotowuje psychologiczne ekspertyzy i uczestniczy w negocjacjach biznesowych.
Zadania zawodowe:
prowadzenie interdyscyplinarnych badań nad zachowaniami ekonomicznymi i konsumenckimi określonych grup społecznych: ich potrzeb i emocji związanych z nabywaniem produktów, motywacją ludzi do oszczędzania i inwestowania itp.; określanie preferencji konsumenckich potencjalnych klientów na określone marki, logo i rodzaj produktów oferowanych do sprzedaży; przygotowywanie ekspertyz wskazujących producentom towarów i usług jak zaciekawić i zwrócić uwagę konsumentów na oferowany towar lub usługę; stosowanie odpowiednich zasad, metod i technik wywierania wpływu w marketingu i reklamie wpływających na zwiększenie sprzedaży; przygotowywanie ekspertyz dotyczących zachowań finansowych potencjalnych klientów banków, giełdy, centrów badań rynkowych, firm doradczo-inwestycyjnych itp.; doradzanie właścicielom firm jak podejmować decyzje ryzykowne i niepewne na podstawie psychologicznych teorii podejmowania decyzji; kreowanie wizerunku firmy; opracowanie systemu identyfikacji wizualnej: logo firmy, kolory firmowe, druki firmowe i materiały reklamowe, identyfikatory, ubiór pracowników, wystrój stoisk firmowych, tablice informacyjne, opakowania itp.; uczestnictwo bądź służenie radą i pomocą w negocjacjach biznesowych; opracowywanie programów szkoleń oraz ich prowadzenie dla kadry menedżerskiej i właścicieli firm z zakresu psychologii zarządzania i inwestowania, rozwiązywania konfliktów, zachowań konsumenckich i psychologii reklamy, motywowania i przywództwa itp.; uczestniczenie w przygotowywaniu kampanii reklamowych i strategii marketingowych określonych produktów i usług; uczestniczenie w organizacji kongresów, konferencji, sympozjów i odczytów; prezentowanie dorobku psychologii biznesu w kraju i za granicą; przestrzeganie standardów etycznych w działalności psychologów biznesu.
Dodatkowe zadania zawodowe:
prowadzenie treningów interpersonalnych i coachingu dla kadry menedżerskiej w celu lepszego zarządzania podległymi pracownikami;
prowadzenie zajęć dydaktycznych dotyczących psychologii biznesu.
Sekcja ta obejmuje: - opiekę zdrowotną prowadzoną przez lekarzy w szpitalach lub...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.