Wykonuje czynności związane z meldowaniem i wymeldowaniem osób oraz wydawaniem dowodów osobistych.
Zadania zawodowe:
przyjmowanie zgłoszeń wymeldowań i zameldowań na pobyt stały i czasowy; prowadzenie kartotek stałych mieszkańców oraz kartotek i książek meldunkowych osób przebywających czasowo; dokonywanie wpisu o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy do dokumentów stwierdzających tożsamość; przesyłanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu do innych właściwych oddziałów ewidencji ludności ; zakładanie kart osobowych mieszkańców na podstawie odpisów skróconych aktów urodzenia; nanoszenie danych dotyczących stanu cywilnego (urodzenia, zawarcia małżeństwa, rozwodu, zgonu) z akt urzędowych na karty osobowe mieszkańców; sprawdzanie we właściwym banku danych kompletności wprowadzenia danych z odpisów skróconych aktów urodzenia, aktualizowanie danych dotyczących zdarzeń meldunkowych oraz innych zdarzeń wynikających z akt urzędowych; prowadzenie postępowania administracyjnego o wymeldowanie, zameldowanie i uchylenie czynności materialno-technicznych zgodnie z przepisami prawa; wypisywanie dowodów osobistych; prowadzenie archiwum dowodowego.
Sekcja ta obejmuje wiele rodzajów działalności wspomagających działalność gospod...
Sekcja ta obejmuje wiele rodzajów działalności wspomagających działalność gospod...
Sekcja ta obejmuje wiele rodzajów działalności wspomagających działalność gospod...
Sekcja ta obejmuje wiele rodzajów działalności wspomagających działalność gospod...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.