Zajmuje się kreowaniem nowego wizerunku osób pragnących zmiany; dokonuje „remanentu” dotychczasowych ubrań, dodatków i fryzur klientów; projektuje ich nowy wizerunek: toaletę, fryzurę i dodatki; towarzyszy klientom w zakupach odzieży, butów, galanterii itp.; nadzoruje sesje zdjęciowe i wykonywanie ich portretów na potrzeby mediów.
Zadania zawodowe:
tworzenie bazy adresów sklepów, galerii i centrów handlowych, butików luksusowych marek itp. do zakupów zlecanych przez klientów; zapoznawanie się z trendami mody, ofertami sklepów, galerii i butików w kraju i za granicą; zapoznawanie się z oczekiwaniami i potrzebami klienta zlecającego udział w zakupach; dokonywanie analizy sylwetki, stylu życia i osobowości klienta oraz zasobów jego garderoby; określanie palety barw najbardziej odpowiednich dla klienta (wykonywanie tzw. analizy kolorystycznej); wybór odpowiednich produktów do zakupu na podstawie dokonanych analiz; towarzyszenie klientowi w zakupach w celu dokonania zmiany wizerunku klienta: jego garderoby, butów, biżuterii, innych dodatków itp.; wspólne dokonywanie zakupów dla członków rodziny: dzieci, współmałżonków itp.; samodzielne dokonywanie zakupów na zlecenie; nadzór nad sesjami zdjęciowymi i wykonywanie portretów po dokonaniu zmiany wizerunku klientów na potrzeby mediów; udzielanie porad dotyczących zmiany wizerunku klientów na forach internetowych, w prasie i telewizji; doradztwo dla klientów sklepów internetowych (tzw. curated shoping) przy dokonywaniu zakupów: wspólny wybór produktów zgodnych z preferencjami i oczekiwaniami klienta, wysyłka produktów, ewentualnie przyjmowanie zwrotów; udział w kursach kreatywnych zakupów prowadzonych przez specjalistów pracujących dla przemysłu odzieżowego i filmowego; stałe doskonalenie umiejętności w dokonywaniu zmiany wizerunku klientów i w doradztwie w dokonywaniu zakupów.
Dodatkowe zadania zawodowe:
dokonywanie zakupu dekoracji mieszkań, dzieł sztuki, samochodów itp. zgodnie z zamówieniem klienta;
zarządzanie funduszami reprezentacyjnymi firm (zakupy promocyjnych prezentów dla klientów) spełniających funkcje reklamowe i promocyjne.
Sekcja ta obejmuje: - sprzedaż hurtową i detaliczną (tj. sprzedaż niewymagającą ...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.