W imieniu firmy zajmującej się sprzedażą towarów i usług, funduszy emerytalnych, ubezpieczeń itp. udziela telefonicznie informacji, umawia klientów na spotkania z agentami, przekonuje potencjalnych klientów o korzyściach z nabycia produktu lub usługi.
Zadania zawodowe:
zbieranie informacji o produkcie, usłudze oferowanej przez firmę, w imieniu której telefonuje do potencjalnego klienta; przekazywanie potencjalnemu klientowi telefonicznie informacji o produkcie bądź usłudze firmy, którą reprezentuje; przekonywanie klienta o wartości oferowanego produktu lub usługi; umawianie klienta z agentem oferującym określoną usługę; kompletowanie bazy telefonicznej potencjalnych klientów, z uwzględnieniem cech adresata; jego wieku, poziomu wykształcenia, miejsca zamieszkania itp.; współpraca z działem marketingu firmy w zakresie dostarczania list potencjalnych klientów z ich nazwiskami i numerami telefonów; współpraca z agentami bądź sprzedawcami firmy w sprawach dotyczących wartości oferowanego produktu lub usługi.
Sekcja ta obejmuje wiele rodzajów działalności wspomagających działalność gospod...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.