Odpowiada za przyjmowanie zgłoszeń klientów w stacjach obsługi pojazdów; zajmuje się prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług i produktów w stacji obsługi pojazdów.
Zadania zawodowe:
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń klientów, w tym także reklamacji usług/produktów nabytych na stacji obsługi pojazdów; profesjonalne obsługiwanie klienta w zakresie sprzedaży artykułów motoryzacyjnych dostępnych na stacji obsługi pojazdów oraz innych artykułów dostępnych na stacji; nawiązywanie kontaktu z klientami stacji obsługi pojazdów w celu ustalenia zakresu i kosztów obsługi i napraw użytych podzespołów, części zamiennych itp.; realizowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych z wykorzystaniem kasy fiskalnej oraz wystawianie faktur; dokonywanie zgłoszeń w zakresie zatowarowania stacji, przyjmowanie zamówionego towaru oraz nadzorowanie jego rozładunku; rozkładanie towaru na terenie stacji, tj. ekspozycja towaru; utrzymywanie porządku w strefie pracy, a w przypadku dodatkowo obsługi stanowiska z gorącymi napojami i przekąskami, dbanie o prządek i uzupełnianie o niezbędne produkty (czyszczenie ekspresu do kawy, uzupełnianie kubków, pokrywek, itp.); wykonywanie drobnych prac porządkowych na terenie stacji obsługi pojazdów; zabezpieczanie stacji przed włamaniem i kradzieżą poprzez włączanie zainstalowanych urządzeń alarmowych.
Dodatkowe zadania zawodowe:
obsługiwanie dystrybutorów paliwa w celu zatankowania pojazdów klientów paliwami płynnymi oraz LPG;
dokonywanie drobnych napraw pojazdów silnikowych.
Sekcja ta obejmuje: - sprzedaż hurtową i detaliczną (tj. sprzedaż niewymagającą ...
Sekcja ta obejmuje: - sprzedaż hurtową i detaliczną (tj. sprzedaż niewymagającą ...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.