Odpowiada za funkcjonowanie administracji w firmie; organizuje pracę biura przez nadzorowanie i kontrolowanie działań podległych pracowników obsługi biurowej; nadzoruje zaopatrzenie biura w niezbędne materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie biurowe; dba o optymalizację procesów i kosztów zarządzania majątkiem firmy; nadzoruje procesy inwestycyjne, transport oraz koordynuje pracę podległych pracowników.
Zadania zawodowe:
organizowanie sprawnej pracy biura, w tym tworzenie i pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem odpowiednich procedur; tworzenie i pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem procedur, np. w zakresie zamawiania i wydawania materiałów biurowych; nadzorowanie zaopatrzenia w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura, w tym papier i materiały eksploatacyjne do drukarek; kontrolowanie kosztów administracyjnych oraz realizowanie budżetu działu administracji; uczestniczenie w opracowaniu budżetu administracyjnego firmy; nadzorowanie spraw gospodarczych, inwestycji, transportu, magazynu itp. niezwiązanych z działalnością podstawową firmy lub instytucji; organizowanie pracy firm współpracujących – dostawców (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych, kurierskich itp.); kontrolowanie realizacji umów zawartych w obszarze administracyjno-gospodarczym; nadzorowanie pracy podległego personelu, w tym pracowników administracyjno-biurowych, sekretariatu itp.; motywowanie pracowników i rozliczanie ich pracy; szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników działu administracyjno-gospodarczego; doskonalenie kompetencji własnych; zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
nadzorowanie prowadzenia szkoleń z zakresu bhp;
budowanie wizerunku firmy na zewnątrz;
budowanie wizerunku firmy na zewnątrz.
Sekcja ta obejmuje: - działalność ustawodawczą i wykonawczą prowadzoną przez cen...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.