Planuje, koordynuje i kontroluje działania biura tłumaczeń; opracowuje plany finansowe biura tłumaczeń oraz nadzoruje ich realizację; planuje, koordynuje i nadzoruje projekty tłumaczeniowe; zarządza pracownikami biura tłumaczeń; odpowiada za kontakty i pozyskiwanie nowych klientów.
Zadania zawodowe:
koordynowanie i nadzorowanie bieżącej działalności biura w zakresie tłumaczeń: pisemnych, specjalistycznych, przysięgłych, ustnych konsekutywnych, symultanicznych itp.; koordynowania i nadzorowanie działań związanych ze świadczeniem usług lokalizacyjnych (tłumaczenia programów komputerowych, stron internetowych, katalogów, instrukcji itp.); nadzorowanie przygotowania i zatwierdzanie ofert cenowych przygotowanych dla klientów biura; opracowywanie planów finansowych i celów sprzedażowych biura oraz kontrolowanie ich realizacji; planowanie, koordynowanie i nadzorowanie projektów tłumaczeniowych realizowanych dla klientów biura; organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie efektów pracy podległych pracowników; zatrudnianie i zwalnianie pracowników oraz zapewnianie warunków do rozwoju zawodowego pracowników zgodnie z polityką biura, zwłaszcza w zakresie certyfikatów językowych tłumaczy; kontrolowanie ważności certyfikatów bezpieczeństwa i dostępu do informacji niejawnych posiadanych przez tłumaczy; podejmowanie decyzji o wyborze i zakupie oprogramowania komputerowego wspierającego proces tłumaczenia; nadzorowanie procesu tworzenia glosariuszy i baz terminologicznych wykorzystywanych w biurze; zapewnianie warunków, procedur i narzędzi służących zapewnianiu bezpieczeństwa i poufności materiałów stanowiących przedmiot zlecenia; prowadzenie negocjacji z kontrahentami i klientami; reprezentowanie biura tłumaczeń wobec instytucji zewnętrznych; nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biura; przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji z działalności biura tłumaczeń dla właścicieli oraz na potrzeby zewnętrzne; zapewnienie podległym pracownikom bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy służbowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
budowanie pozytywnego wizerunku biura tłumaczeń;
nadzorowanie i koordynowanie działań w zakresie obsługi technicznej konferencji i imprez masowych;
udział w konferencjach i targach lingwistycznych.
Sekcja ta obejmuje: - działalność profesjonalną, naukową i techniczną wymagającą...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.