Zajmuje się przyjmowaniem wniosków oraz wymaganych dokumentów od podmiotów ubiegających się o licencję (koncesję); dokonuje ich analizy pod względem spełniania kryteriów formalnych i merytorycznych, pozwalających na przygotowanie i wydanie decyzji administracyjnej.
Zadania zawodowe:
- przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji w zakresie wymagań formalnych i merytorycznych, niezbędnych do uzyskania licencji (koncesji); - przyjmowanie wniosków oraz dokumentów koniecznych do wydania licencji (koncesji); - sprawdzanie zgodności wysokości wniesionych opłat skarbowych z wymaganymi; - ocena całokształtu złożonych dokumentów pod kątem możliwości wydania licencji (koncesji); - przygotowywanie projektu decyzji w sprawie licencji (koncesji); - wydawanie lub przesyłanie licencji (koncesji) wnioskodawcy; - ustalanie i wyegzekwowanie dokonania opłaty skarbowej za wydaną licencję (koncesję); - przyjmowanie i rozpatrywanie odwołań, a także skarg i wniosków; - dokonywanie właściwych zmian i aktualizacji wydanych licencji (koncesji); - prowadzenie aktualnej ewidencji wydanych licencji (koncesji).
Sekcja ta obejmuje: - działalność ustawodawczą i wykonawczą prowadzoną przez cen...
Sekcja ta obejmuje: - działalność ustawodawczą i wykonawczą prowadzoną przez cen...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.