Organizuje i prowadzi działalność handlową przedsiębiorstwa; prowadzi prace w zakresie przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży; wykonuje prace związane z obsługą klientów oraz realizacją transakcji kupna i sprzedaży; prowadzi działania reklamowe i marketingowe.
Zadania zawodowe:
organizowanie i zarządzanie działalnością handlową przedsiębiorstwa, w tym dobieranie form sprzedaży do rodzaju działalności handlowej, kalkulowanie cen sprzedaży (sporządzanie kalkulacji kosztu jednostkowego i cen sprzedaży); przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych; sporządzanie i zawieranie umów kupna lub sprzedaży; organizowanie przepływu kupowanych oraz sprzedawanych wyrobów i towarów, organizowanie prac dotyczących ilościowego i jakościowego odbioru towarów; organizowanie sprzedaży, w tym dokonywanie ilościowej i jakościowej kontroli towarów przeznaczonych do sprzedaży, oznakowywanie towarów, przygotowywanie towarów do sprzedaży, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą oraz stosowanie odpowiednich metod i form prezentacji towarów; prowadzenie sprzedaży obejmujące: informowanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych o ofercie sprzedażowej oraz o cechach sprzedawanych towarów; obsługiwanie klienta, stosowanie różnych form i technik sprzedaży, prowadzenie rozmowy sprzedażowej, realizowanie zamówień klientów w różnych formach sprzedaży, przyjmowanie należności (dokonywanie rozliczeń finansowych) oraz pakowanie i wydawanie towaru; przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji; sporządzanie dokumentów potwierdzających sprzedaż towarów; przeprowadzanie inwentaryzacji towarów, w tym rozliczanie i ewidencjonowanie różnic inwentaryzacyjnych; sporządzanie i archiwizowanie dokumentów dotyczących transakcji zakupu lub sprzedaży (ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach bilansowych i kontach wynikowych); prowadzenie racjonalnej gospodarki opakowaniami; organizowanie działań reklamowych i marketingowych, w tym korzystanie z różnych źródeł informacji o rynku oraz dobieranie metod badań i analiz rynku; dokonywanie analiz rynku dotyczących oczekiwań i potrzeb klientów oraz zachowań rynkowych klientów, dobieranie i stosowanie narzędzi promocji odpowiednich do oferty handlowej; opracowywanie planu marketingowego przedsiębiorstwa; prowadzenie analizy ekonomicznej, w tym interpretowanie podstawowych miar i wskaźników analizy ekonomicznej; sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań; przestrzeganie procedur dotyczących wyboru dostawców oraz zamawiania towarów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych; dobieranie środków technicznych do wykonania określonych zadań oraz obsługiwanie urządzeń technicznych stosowanych na stanowisku pracy; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
prowadzenie i nadzorowanie gospodarki magazynowej, w tym nadzorowanie procesów składowania oraz magazynowania wyrobów i towarów;
podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej;
organizowanie i kierowanie pracą małych zespołów pracowniczych.
Przez działalność wytwórczą rozumie się fizyczne lub chemiczne przetwarzanie sur...
Przez działalność wytwórczą rozumie się fizyczne lub chemiczne przetwarzanie sur...
Sekcja ta obejmuje: - sprzedaż hurtową i detaliczną (tj. sprzedaż niewymagającą ...
Sekcja ta obejmuje: - sprzedaż hurtową i detaliczną (tj. sprzedaż niewymagającą ...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.